Do you think i'm sexy?

dålig fråga egentligen, klart ni tycker.

Ikväll har jag, kristin könberg fått en säng, som pappa uttryckte sig så får de plats en tjej och en kille, som jag uttrycker mig så får de plats 345 vanliga människor eller en caroline.
Att skruva fast benen och bära in alla madrasser och skit kan ha varit de jobbigaste jag någonsin gjort, eller nä de jobbigaste jag har gjort var nog straffet vi fick i mora förra sommaren när några hade busat på kvällen, dryga jefflar......
Aja nu står sängen i mitt rum som nu består av 1 kvadratdecimeter golv. Snart ska jag flytta upp och utöka golvutrymmet till 2 kvadratdecimeter. De blir grymt.
Ikväll fick inte jag åka ifrån huset.. då blev jag ledsen, för jag velade vara med jipibooi.
Carrn och Marrn är hos Lim-lis och pysslar, Hanna är i sanna city med *****, för att få mer läsare så skriver jag inte namnet, fett cool.
Idag sa jag världens roligaste skämt, fast de kan jag inte skriva här för de är kränkande mot en folkgrupp och ganska respektlöst... men de är sån jag är, en kaxig jeffel.
 
Palla blogga..
 Dagenscitat: "om du är snäll mot mig så säger jag vad du får i julklapp" detta sas av matilda som tvingat in mig på en toalett, mycket underhållande!


 
omg ibland blir jag rädd när jag ser på mig själv, liksom hur kan en människa bli så perfekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0