elsa anna linnea margareta kryssmynta rullgardina "leifs lilljäntan" ström



att känna matilda är på gott och ont.
för det mesta blir man psykiskt skadad, och hon får utstå en hel del fysiska smärtor på grund av det.

matilda är för att sammanfatta henne med två ord mjäll och korv
mjäll för att hon inte har mjäll och korv för att hon är korvig, har rött skinn, och innehåller en massa dåliga ingredienser.

jaha, varför är man med matilda då? jo, hon är så snäll och populär i gänget, den man ser upp till, på frågan "vem älskar du mest, elise eller melker?" brukar svaret för de mesta låta, "vet inte, kanske melker"  
och det tar vi positivt, eftersom att matilda har övergett rollen som outsider till elise, nu för tiden är det math man ser upp till, det är henne man går till om man "bråkar/vill slåss" med. hon har den inre styrkan hon kan plocka fram när de är strid.

på innebandyfronten då, jo math frågade mig varför jag jämt följer efter krickan, svaret är enkelt! matilda har snabbheten, spänsten, rörligheten, dribblingarna, lunget, armhävningarna, konditionen jag saknar, de gör att man hellre hänger med krickan, som inte besitter några av dom egenskaperna, så att man får känna att man är ungefär på samma plan.

matildas favorituttryck "förstår du vad jag menar" får man pungsmärtor av, alltså de är nog bland de värsta jag vet, sak 2, ska jämt gosa på kvällarna när man vill sova, tar sin alerta smidiga kropp och prejar sig ner på en, mysigt? ÄÄÄÄÄE. sak 3 ska i smyg försöka läsa vad man skriver i sina sms, och är de tvärtom att någon skriver till en går det inte ens 0.3 sekunder innan matilda öppnar käften och frågar vem det är ifrån.

MATILDA JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA, DU ÄR NOG EN UTAN DOM BÄSTA KOMPISARNA MAN KAN HA, de kanske står en del negativa saker i detta inlägg, men vem har inte dåliga sidor? skulle vara kul att räkna upp mina.

kyssar i massor på dig math
vid pennan
carranbö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0