frecka freckels räjm


varför den här bilden? jo, för att vi är ett dratergäng utan våra pälsklingar math och elsa-marie.
folk har ju även kommit fram till mig på stan, skrivit anonymt på bloggen osv, angående mina pojkvänner, jag vet att många är upprörda, oj, ja men komsi, mamma ska ta hand om dig om jag orkar lyfta dig min lilla bry-björn.. (och nej, de är inte amandas "pojk"-vän utan de är helt enkelt min tama carebear som klivit fram här)
han säger "ta ingen skit carran", du får vara gift med vem fan du vill, du får ha hur många killar du vill, de är okej lixom. kyss vem du vill, flörta med vem du vill, bara du visar oss din riktiga pojkvän för världen.

och nu tänker jag göra de, för att få slut på allt småtjafs, jag orkar snart inte mer..

här är han, konungarnas konung, freckels.
träffar du han på stan och han vill ta upp den gången han sparkade en fotboll på ett vattenglas så de slog en volt i luften, utan att tappa vatten, för att sedan landa på samma ställe i fönstret, så spela med och verka intresserad, de går alltid hem.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, vadfan menar du med "pojk"!?

2009-12-19 @ 01:38:48
Postat av: bryr-björn

kul att jag också fick vara med, äntligen!

2009-12-19 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0