Okiiiiiiiiii

Lovar du att vara ärlig? Aldrig

Du heter? Märta Kristin Könberg.

Smeknamn? Kicki, Chrizzie, Kryckan, osv...

Beroende av? Kinderägg, men jag äter de inte så jätte mycket, men är ständigt sugen :D

Vad tror folk om dig?
Säkert typ, shit vilken cool tjej, hon är inte en sån som sär skriver!

Vad får du oftast komplimanger för? Långt hår och långa ben typ...

Hur imponerar man på dig? Man ska ha skinnjacka, skinnbyxor och linne de är skit snyggt :D känner du nån sån Lim-lis?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Duschade:) <3 

Sprit, cider, vin eller öl? Allt helst blandat.

Hur svarar du i mobilen? Heeeeeeeeeeeej Fredrik, och om de inte är Fredrik så svarar jag inte..

Antal timmar sömn inatt? 10 kanske :)

Brukar du komma i tid? Lika ofta som min pappa, så  näe.

När mår du bra? När Jepser biter på min tumme så de gör så ont att jag kan börja gråta (fet överdrift där!)

Vad tycker du om fötter? Mina är stabila

Rakar du benen? aldrig gjort..............................

När brukar du oftast gå och lägga dig? typ halv nio, fast egentligen får jag bara vara vaken till åtta, men de skiter jag i. Och jag bryr mig inte om morsan kommer på mig...

Är du blyg? Typ ibland kanske typ, fast inte när jag är med Caroline.

Har du spytt offentligt? Ja i bussen på väg till mo i 3an :/ förlåt jepser friberg som måsta bevittna detta!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ööhhhhh....
Är du bortskämd? ja faktiskt
Vad längtar du tillbaks till? Humla och alla mina bästa vänner som jag älskade jätte mkt och inte kunde leva utan, oh love yah 4-evvah gms <3<3<3

Har du bra vänner och äkta vänskap? Fett överskattat, man skaffar sig rika vänner som man kan snylta på istället. 

Hur gammal är du? 15 år. fast mentalt är jag antingen 45 eller 10.

Tycker du om någon just nu? Lätt!

Vilken tid gick du upp idag? Circus möller 11.30

Har du sovit i din egna säng inatt? Skulle inte tro de va!

Är det okej att gråta? Bara till pearl harbor och när gandalf dör i sagan om ringen...

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Explorious nästa säger jag bara! eller jaja om 2 år..

Har du piercing? Lilltån

Vill du gifta dig? Bry dig inte...

Vill du ha barn: Ja med besisen ska hålla sig i bebis foormat sen bli typ 10 år och sluta leka så jag slipper leka. Leka med barn är jobbigt, och ganska tråkigt.

Är du bra på att laga mat? Jag och Jipi är dreamteam!

Är du flygrädd? Flyga är livet <3<3<3<3

Vilken är din favoritglass? glass

Tycker du om sushi? Dom 3 första bitarna är heeeelt okej!

Är du morgon- eller kvällsmänniska? båda.....

Vilken ögonfärg har du? lila/rosa/röd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0