saknar dig chrizzie (inser du att vi numera börjar på samma bokstav?)


åååhw, gosch fulaste bilden ever, men hade ingen annan seriöst.....

____****bildbrist****____

den där snygga är jag om ni glömt bort hur jag ser ut, nä juste man glömmer inte mig


helgen:
fredagen var jag hemma med farsan och bråkade om tv dosan, med några blåmärken rikare fick jag tillslut se vad jag ville
lörran spelade jag match, jag var bland dom bästa, eller ja, jag var nog bäst, sen åkte jag med friendsen till inomhuscupen i fotboll, vi var där ett par timmar, kul de. fredda lyckades ju vinna en golvlampa på lotteri också, haha de är sånt man kallar king.
sen åkte jag till el fredrico och var där med han och hans family, sov där och idag har jag bara softat med freddan och varit här hemma och chillat runt.

saknar chrizzie som fukk, men i morgon ses vi söt. kan knappt bärga mig, och för att träffa dig söt m*n**

Kommentarer
Postat av: Elise

TROR DU INTE ATT FOLK FATTAR ATT DU MENAR MANGE ELLER???????????????????????????????????????????

2009-12-14 @ 01:22:12
URL: http://elisenilsson.webblogg.se/
Postat av: carranbö

fyfan vad taskigt sagt limpan, fy fan...........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0