ah de är carro carro carro carro nilsson


det har kommit in anonyma klagomål på att jag lägger ut alldeles för lite bilder på mig själv. och att de inte är så mycket "pose-känsla" i bilderna, självklart ska jag bättra mig. här får ni läsare 3 bilder att njuta av, så kommer de upp ett fotogalleri på mig i morgon!

anonym 1: du är fett fin och så va, men du fattar inte att du kan bli finare genom att typ trycka upp näsan, du behöver inte spela gangstah, och vara nån du inte är, du är fett fin som du är.

anonym 2: fatta, alla andra är äkklon du är den enda som har en fin karriär att se fram emot, du kan tex besöka min grisuppfödning i värmland så kan jag lova dig ett jobb som fotomodell bland dom rosa älsklingarna.

lim-lizen: mer kort på dig, helst lite gamla bilder från mo och förlåt för allt jag gjort

mange: lägg ut kort, alltså de måste bli nått mellan dig och mig snart!

anonym 3: mange!? carro är min, de är vi som måste fixa vårt förhållande

anonym 4: mange och anonym 3, carro är min, vårt förhållande är nu snart offeciellt


careface på att man bara kan ha 1 kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0