ANNA HEAVEN ELISE NILSSON

Elise Nilsson har jag känt sen jag var sisådär 7 år kanske, vi blev satta i samma klass på mo skola i ettan.
Elise har ju alltid varit den "coola" tjejen, och jag har alltid varit, näe ingen alls faktiskt. Elise ska alltid ha all uppmärksamhet, elise börjar alltid alla bråk, elise ljuger alltid, elise skyller alltid ifrån sig, elise ger alltid bitchblickar till mindre lyckligt lottade, elise ska alltid prata.. jag kan fortsätta hela livet med dåliga egenskaper.
Men på nått sätt så gillar jag lim-lis/elise/lill-ann/nilsson/elinin/lizzie/ellie/ellan/elliekaramelli/punkbarbie ganska mycket, med de får inte bli för mycket av henne för då tröttnar jag ganska snabbt, typ som med matilda.
Hanna och Carro kan jag vara med hur länge som helst utan att tröttna, de e nice!

Elise går också i samma klass som mig, och 22 andra. Sassa är nog min och elises gemensamma favorit, Sassa har allt ingen annan har.
back to ellan pellan, elise har ju alltid haft dom coolaste smeknamnen, hon har haft förmånen att vara IHOP med emil flodin, sen är de ju inte så mycket mer... Jag kan ju berätta att hon är ganska klantig, som tex nu har hon glömt 3 p-piller i rad!!! sikken loser..
Elise har ju också idrottat i sitt liv, spelat handboll och varit en mycket duktig målvakt(whooot?) hon har även spelat innebandy med oss andra med hon slutade efter att hon bröt liggamentet i foten när hon snubblade på en boll (bra där!). Elises intressen nu är att: leva loppan, hänga på humla, kompisarna , shoppa, doppa, äta och hockey.

Snabbfakta:
Favorit..
Färg:Svart
Mat:Allt
Sport:Ingen
Film:One night in paris
Ordspråk: Den enda riktiga glädjen är skadeglädje


www.elisenilsson.webblogg.se

allt från kiqi



Kommentarer
Postat av: Floddah_13

det var ilis som var ihop med mig, inte jag med henne

2009-11-30 @ 23:17:45
Postat av: Sandraaaa awaaadieeee

aaawww det värmer verkligen :) jag vet att ni älskar mig och att jag har allt och jag önskar verkligen att jag kunde säga detsamma. så jag försöker väl..

Ni är... ni är så.... ni är ... HAHAHAHA nej tyvärr det funka inte :)

men jag tycker kanske om er lite egentligen bara det att jag inte erkänner det. :)

PUSS !

2009-12-01 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0