life as we know it by krnkog och maastm

Dagen ha varit jätte bra eftersom "supermodellernas kusin" hanna och lim-lis varit sjuka.
Jättebra sitter ihop kristin....  Haft sjukaste brottningsmatcherna!
Kristin var klassens tjej lirare men kände sig ändå inte mogen för att möta kussarna Frestadius..
Jag (matilda) menar mer dom nere i kaffen!!
Kristin förstår de nu och tycker att caroline var sjukt vek, tål inte nå knytnävsslag alls.. kör endast med handflatorna!?
Hon är fett svag och vilken tar inte henne liksom.... typ hon vinner ju inte ens över Johan Palm...
Johan Palm är fett söt, jag (kristin) önskar att jag var tjejen som fick komma upp på scenen och träffa han och på samma gång skämma ut mig :)
oki, bitch... men nu vill jag(matilda) visa dagens ordspråk:
En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.
Matilda är störd i huvudet men jag gillar störda människor, dom ska helst vara helt drater också, som caroline mfl.
åhh, tack kristin! när jag ändå är igång kan jag visa dagen foton:







som sagt "supermodellernas kusin" hanna

this is it, som också Michael Jacksons film heter, en sak fattar inte jag, är de han som gjort filmen? nje föresten de är ganska självklart att han inte kan ha gjort den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0