FORDOOOOOONSTJEJER!? men heeeelst.




har just precis kommit hem från broman,
och det har varit makalöst roligt måste jag
säga! jag, elise och krickan bestämde oss för
att lyssna på fordon.. jag var lite skeptisk till
en början, men det hann inte ens gå tre sekunder
innan jag hade ändrat uppfattning. Kan ju ha
varit världens skönaste tjej som pratade alltså, man kan
inte göra nått annat än att älska henne! <3
SÅ MAGISKT!
Men om jag ska vara lite seriös så blir det nog handel
och specialidrott innebandy här hemma endå, känner att
jag inte orkar pendla eller flytta!

Kommentarer
Postat av: Rööönnnen!

ni e sjuk

2009-11-19 @ 17:09:25
URL: http://www.ronnquiist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0