hans walter nilsson lind


Hello world
Hope you're listening
Forgive me if I'm young
But Walter will forever be in my heart!
och alla ni tejer därute, försök inte ta han ifrån mig, även om det är okej att vara kär i flera, så va inte kär i nåns kille! walter är snygg och så visst! careface på att ni är kär i han kanske, men seriöst, innerst inne brinner det, och får jag reda på att ni typ ringer walter på kvällarna, camar med han på msn mitt i natten eller dylikt så bussar jag lim-lizen på er, oj vilket skämt, byter ut henne mot stream, oj vilket skämt, byter ut henne mot haafon, oj vilket skämt, byter ut henne mot chrizzy, oj vilket skämt....) fan varför har jag inga starka vänner?
för göra allt på egen hand, som vanligt
adjö

btw, low class av stream att stjäla svettband (men djupt därinne i hjärtat fnizZar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0