lim-lisen här

hej! jag får inte vara med och blogga på den här bloggen för jag är tydligen inte lika mycket värd som dom andra. därför har jag nu lyckats hacka mig in (ni kommer aldrig få reda på hur era losers!) och ska skriva mitt första, enda och sista inlägg på den här bloggen. vill först och främst ge en liten förklaring till hur mitt nya smeknamn "lim-lisen" blev till idag, men jag minns faktiskt inte. förutom att det hände på NO-lektionen. så jag har ingen förklaring. från och med nu ska jag hålla mig till min egen blogg (ni kan ju läsa den också om ni vill) och jag tänkte aldrig klicka mig in på denna blogg igen. där får ni för att jag ej får vara med och blogga och även för att jag inte är med på bildern i headern! älskar er krickan carro och hanna! HEDDÅÅÅÅ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0