Linus Olov Könberg





mannen på bilden tillhör kjellesfamiljen precis som jag, han kan vara den bästa bror som finns.
Linus brukar.....
dricka upp all jucie JAG köpt ca 30 minuter efter jag ställt in den i kylen
äta två tredjedelar av chokladkakan JAG har köpt efter ca 31 minuter
slå mitt huvud mot köksskåpshandtag
kalla mig dom allra allra värstaste saker
slå mig för nöjets skull
 
men allt detta spelar egentligen ingen roll för vareviga dag så kan man säga att jag "äger" han med väl valda ord!

xoxo den fina flickan krickan




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan ta kjelles-familjen



vid pennan

carranbö nilsson

Postat av: raz

naw<3333333333333333333r

2009-11-27 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0