Märta Kristin (Chrizzie) Könberg

Efter Matildas jätte påhittiga och intressanta första inlägg började jag fundera på hur mitt skulle se ut. De stog ganska stilla i mitt huvud och istället för att skämma ut mig inför alla våra läsare så bestämmde jag mig för att vänta tills insperationen kom.
Dagarna gick och jag glömde bort vår fin fina blogg, tills idag när min "vän" Matilda sa att Caroline hade gjort sitt första inlägg, jag gick in och läste hennes "roliga" lilla inlägg och man kan ju inte säga att jag varken blev imponerad eller road direkt..
Under tiden jag läste så lät jag min underbara spotifylista spelas och låten jag länkat neranför spelades upp. Därför tänkte jag att den skulle få förklara mig.
Och på samma gång så kan jag berätta att den innehåller mina 3 favoritsaker, alltså la musica, norska och jag själv :) (särskrivning räknas inte som en sak..)


http://open.spotify.com/track/0gLNbSJ8mPpujHX7IIP2zJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0