Mitt namn är Lena och jag tänker inte va tyst


dagens look-a-like: Chrizzie Könberg och Bert Ljung
dagens gris: lim-lizen (hon fick sitt namn för att hon även kallad neutronen limmar ihop elektronerna (mig krickan hanna matilda, utan henne skulle vi splittras, men hon är ändå en outsider som ingen orkar med)
dagens bokstav: z (som i lizen, som i chrizzie som i mickizz)
dagens prinskorv: måste skriva in mig själv här
dagens sammetskliare: zarro zooling (fast de var förra månaden men förlåt julia)
dagens skräll: matilda i pingisfinal 
dagens idisslare: lim-lizen lågstadievanor sätter in henne på den här platsen 
 
oh, holy makarony, bäst ni slutar läsa nu innan ni tröttnar
god bajs välkommen åter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0