nån har gått över gränsen!

Nu när jag, kristin könberg bjöd hem mina vänner i helgen så ska såklart någonting hemst hända.
Idag fick jag ett sms från min "vän" matilda, hon undrade om något saknades i mitt rum, den frågan kan vara den dummaste någonosin eftersom jag har mer grejer i mitt rum än lim-lisen har foundation i ansiktet (flåt lis de är carro som får mig att göra allt dumt).
jag går i alla fall och tar mig en kik och ser ingen skillnad, är på väg att vända och gå ut, och då vänder jag mig skiiiiiit snabbt mot hyllan  med Kim Nilsson svettbandet och ser att svettbandet är borta, jag har nu sagt upp bekantskapen med Matilda Ström, tills hon ger tillbaka svettbandet, och de är bäst för henne att de är precis lika illaluktande och fint som när hon tog de!

angrychrizziegirl_94



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahaha, garvar ihjäl mig (jag är troligtvis den enda som gör det också)



vid pennan

okänd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0