Volleyboll

imorgon är de dags för volleyboll, 9e är ju skolans A klass, vi är bäst i allt förutom i att vara sämst (hähä), vi har våra stjärnspelare: kristin könberg, robert viktor örnehag.. ja sen va de ju inte så många fler.
men jag lyfter ju upp hela klassen med min överlägsenhet och peppningar.
fuck va tråkigt de är att blogga. lim-lisen är sämst på att blogga.
jag saknar caroline. hon är hos fredrik.fredrik är smart.
jag är också smart. jag är blond. de är maria montazami också.
jag ska bli som hon. fast smart.
hej.då.rå.



carro på träningen inför volleybollen :)


Kommentarer
Postat av: Elise

vadå sämst på att blogga??? jag har bloggat tre gånger idag, räcker inte det?

2009-11-25 @ 23:43:02
URL: http://elisenilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0