warning- dette är four sexigt för att vises på skärma, men tänk att de är chrizzie så går detw


tänk vad enkelt det vore om de fanns en till av mig. så eftertraktad som jag är så skulle jag inte behöva springa runt som en galning för att få alla nöjda. krickan ropar på mig där för hon har sagt ett tråkigt skämt och jag måste skratta, och killarna busvisslar efter mig där, jag måste plötsligt lyssna på lim-lizens killproblem, matilda är klar på toan och måste torkas, hanna måste jag köpa mat åt, jag måste göra ärendet åt märta (säga åt brat-fippe) och jag måste hela tiden visa att jag är rolig och ligga på topp, jag orkar inte mer..

sen har vi en kille som gör att de är värt att gå i skolan! 
med sin vita toppluva och fantastiska charm får han tjejen sin på fall. 
han håller sina händer om mina händer och tänker, hoppas hon på mig tänder!
att vi inte pussats är dåligt, men vi vill trots allt inte att de ska kännas pråligt.

puss me (den där kan ni klura på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0