(warning- leasning skear pow egen rishk) /cc



Antar att den här bilden på Krickan, mig, Madde och Matilda får inleda mitt bloggande!
Jag vet att ni kommer få er en hel del goa skrattanfall och som krickan brukar säga "Carro, En dålig hantverkare klagar på sina verktyg. Men en sån som dig, som är grym har ingenting att klaga på för de behövs inte"
ja jo, de ska jag nog försöka leva upp till..
Jag ska försöka att inte klaga på någonting i min omgivning helt enkelt, kommer dock inte klara de helt utan problem eftersom att vi lever med lim-lizen!

Nu ska jag beskriva mig själv
Namn: Carro (kallas Caroline av chrizzie)
Efternamn: Gifter om mig en hel del, så den återkommer jag med när jag hållit fast vid nån av mina killar ett längre tag.
Favoritfilm: stallkompisar
Favoritreplik: Ge dig inte på berg när det finns småsten (menas ungefär att ge er inte på matilda när elise finns)
I krig och kärlek är allting tillåtet (menas ungefär att man inte behöver bli sur för att man kramar sin kompis "kille")
Ju fler kockar, desto sämre soppa (menas typ att man kan få mvg fast man bränner gröten)
Man blir aldrig gammal, bara äldre. (ordspråket tillägnat joseph edman)
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.
Små smulor är också bröd (menas typ att amandas bröst också har ett hjärta) 

hej då kom aldrig mer tillbaka 

Kommentarer
Postat av: mickis

hahah älskar dig carro!

2009-11-16 @ 20:36:32
Postat av: Elise

hahaha även att ni har stavat fel på inavel!

2009-11-16 @ 21:17:51
URL: http://elisenilsson.webblogg.se/
Postat av: emma

haha, sjukt sköna ni är! :D

2009-11-17 @ 22:13:32
URL: http://emmaksundstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

nejnejnej, inget hjärta här inte!

2009-11-18 @ 17:15:05
URL: http://astrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0