WHATTA FUKK


jag har insett att jag inte behöver skriva att det är jag som skriver inläggen, eftersom att det inser ni redan sen ni sett att inlägget består av:
1. en snygg bild på caenin
2. en underhållande text
3. ett icke särskrivet inlägg
4. klagomål på lim-lizen

jag hatar lim-lizen, hon försöker stjäla min pojkvän me.
nu ska jag åka och kolla på lite alternativa pojkvänner jag kan lägga till i min kärlekslista.
ska berätta om kvällen igår också hade jag tänk, och vad alla friendsen gjorde

själv var man hos freckels med nickels och freckels och chillade till det lite, dock knäppte dom kort när jag sov med öppen mun och såg helt retarded ut (tur att issa tycker att jag sovet sött i allafall) 

chrizzy hade tvingat maths att sitta och vänta på henne tills hon hade varit hos jeppe hela kvällen, så maths kväll bestod av ett evigt väntande hemma i huset med hundis och kattis..

chrizzy befann sig i ghettot och schtekte med jipi, enligt dom åt dom kinder och schtekte, men enligt mig ritade dom porträtt av mig så att dom kan visa mig hur mycket dom gillar mig.

info om hanna är dock inte funnet, natten var bara barnet för henne verkade det som ! hon kanske hittade sängen tillslut, vet man aldrig.

lim-lizen vet jag inte ett piss om, bara hon som vet allt om mig (sluta snoka i andras privatliv liz)

vid pennan
CAENIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0