här har ni mig nu


NÄRBILDER ÄR MIN REGI, helst så sexiga som denna
och ni har väl inte glömt mig? nej, tänkte väl de.

de här måste jag göra: 
köpa blommor till studenten
träffa min stora hemliga kärlek
vinna mot lärarna i fotboll (nickie och katten) (ni kanske inte vet vem nickie är men han är min andra stora kärlek och vill vara anonym på bloggen)
kissa massor 
vara dum mot elise
lära krickan tricks som hon kan göra på sina katter
åka och hälsa på maria

de här måste jag inte göra: 
äta gul snö
måla nagellack på läpparna 
bränna mig i solariumet så att jag ser ut som mitt stjärntecken på examen 
skälla på prince på examen
gråta massor för att de är sista gången jag ser 9e 

vad får ni inte göra? 

inte för att skryta men jag har superhöga betyg, är de för att jag är smart eller snygg? (270) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0