upplev mer + älska bruno-lulo


trots att jag åtaliga gånger önskat att skolan kunde brinna i helvetet så kommer jag sakna den så sjukt mycket nu när jag ska sluta där, men vem klagar inte på ett sommarlov? de här ska jag göra på sommarlovet.

juni: 
sluta skolan, bränna mig, åka och steka i halmstad, lira massa innebandy, ligga, hänga på stranden (dock anonym så att inte alla vill smygfota och få autografer), ge fredrik en present, ge syrran en present, doppa, pöka, njuta av solen, partey

juli: 
fylla fjortis, vara brun som elise bajs, parta med HB hoppas jag för de är mitt favvolag, vara med chrissy för att hon har fet pool och 2 kattungar, doppa, pöka, 

augusti: 
RHODOS efter sommarlovet kyss mig vad underbart

hoppas jag inte träffar lim en enda gång er andra ser jag fram emot

info: 
namn: caro
civilstatus: sökande singel
läge: kissnödig 
god bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0